René van der Gijp heeft niet veel met huidige lichting Nederlands elftal
René van der Gijp geeft bij Vandaag Inside Oranje zijn ongezouten mening over het Nederlands elftal. De analist steekt niet onder stoelen of banken dat hij weinig heeft met de huidige lichting. "Er zit niks in."