Johan Derksen geeft voorkeur aan Weghorst boven Memphis


 

Johan Derksen gaat bij Vandaag Inside Oranje in op de spitspositie in het Nederlands elftal. De besnorde analist, die zich in het verleden vaak kritisch heeft uitgelaten over Wout Weghorst, geeft desondanks de voorkeur aan hem boven Memphis Depay. "Ik vind Memphis volledig passé."

Auteur: Remko

Tags: Johan Derksen , Vandaag Inside

Deze website van FCVideo gebruikt “cookies”. Er worden functionele cookies gebruikt, noodzakelijk voor de werking van de website en statistische cookies om inzicht te krijgen in het gebruik en effectiviteit van de website. De website gebruikt ook advertentie cookies om advertenties af te stemmen op uw voorkeuren op basis van uw klikgedrag. Tenslotte worden via de website ook social media cookies geplaatst om dingen te kunnen ‘liken’ en ‘delen’. Advertentie- en social media cookies zijn van derde partijen en verzamelen mogelijk ook uw gegevens buiten deze websites. Meer weten over cookies? Klik hier voor meer informatie.